חנויות מוזיקה מומלצות ברחבי הארץ

חנויות כלי נגינה בירושלים

אם אתם רוצים לדעת איפה הכי מומלץ ללמוד לתואר, איך לבחור מורה נגינה מושלם או מורים לפיתוח קול אתם מוזמנים לקרוא אצלנו באתר, הצד השווה שבהם הוא שבמוקדם או במאוחר תצטרכו, עוד בהיותכם סטודנטים, לרכוש כלי נגינה.

כל ירושלמי שמבקש ללמוד לנגן על כל כלי נגינה שהוא, ממפוחית ועד פסנתר כנף, יהיה חייב לבקר בחנויות כלי נגינה בירושלים ולבחור לעצמו כלי נגינה שעליו יוכל להתאמן – כי הרי כידוע, בלימודי נגינה, האימונים הם אלה שמכתיבים את ההתקדמות בנגינה. חנויות כלי נגינה בירושלים מציעות מגוון נרחב של כלי נגינה, כמו גם בחלק מהמקרים ליווי אישי ומקצועי בבחירת כלי הנגינה הבא שלכם ומותגים שיעזרו לכם לדעת שבכל אחת מחנויות כלי הנגינה הרבות בעיר, אתם בוחרים את כלי הנגינה המתאים לכם, באיכות טובה ועם אחריות לאיכות כלי הנגינה שבחרתם. 

בכל הארץ אפשר למצוא חנויות מוזיקה המציעות שירותים שונים, ממכירת כלי נגינה ממותגים מוכרים יותר או פחות, דרך מכירת ציוד סאונד למוזיקאים מנוסים יותר, ועד להצעת ליווי ושיעורי נגינה למבקרים. מי שמחפשים חנויות כלי נגינה בירושלים יגלו כי העיר מציעה חנויות מותג כמו "כלי זמר" או "חלילית", אלו הן חנויות רחבות ידיים שתוכלו למצוא בהן מגוון עצום של כלי נגינה מסוגים שונים, כמו גם חנויות בוטיק קטנות יותר שנזכיר חלק מהן בהמשך המדריך. 

איך בוחרים חנות כלי נגינה בירושלים?

רכישת כלי נגינה בחנויות מוזיקה היא בדרך כלל הוצאה משמעותית. בעוד גיטרה קלאסית איכותית צפויה לעלות לכם כמה מאות שקלים, רכישת פסנתר קלאסי או פסנתר חשמלי בחנויות מוזיקה צפויה לעלות לכם אלפי שקלים, כאשר אם בורכתם בבית גדול ואתם דווקא מעוניינים בצלילים הייחודיים של פסנתר כנף איכותי – מדובר בעלויות של עשרות אלפי שקלים. 

כשאתם בוחרים כלי נגינה בכל אחת מחנויות המוזיקה בירושלים – חשוב שתתאימו את כלי הנגינה לצרכים שלכם. מעבר למאפיינים ייחודיים של כלי נגינה שונים שיתאימו לכם (כמו למשל גיטרה שמתאימה לימניים ולשמאליים – מדובר כמובן באותה הגיטרה אולם סידור המיתרים הוא הפוך, ניתן להפוך את סידור המיתרים בכל גיטרה אולם כדאי מאוד שחנות כלי נגינה בירושלים שתמכור לכם את הגיטרה, תדע להחליף את המיתרים או להפנות אתכם לאיש מקצוע שיוכל לעשות זאת עבורכם, כולל מתיחת המיתרים וכיוון הגיטרה, אם אתם חדשים בתחום ולא יודעים לעשות זאת בעצמכם) חשוב לדעת כי כלי נגינה מגיעים באיכויות שונות והצלילים המופקים מכל כלי נגינה מושפעים ישירות מהחומרים מהם עשוי כלי הנגינה ומאיכות הבנייה שלו. על כן, חנויות מוזיקה בירושלים מוכרות גם כלי נגינה זולים וגם כלי נגינה יקרים ממותגים ידועים ובעלי צליל ייחודי. ייתכן שאם אתם מתחילים והאוזן המוזיקלית שלכם לא רגישה באופן יוצא דופן, תוכלו להסתפק לשם תחילת האימונים שלכם בכלי נגינה במחיר לא גבוה שתרכשו בחנות כלי נגינה בירושלים. עם האימונים והחודשים שיעברו, ייתכן שתרצו למצוא חנות כלי נגינה בירושלים שמתמחה במכירת כלי נגינה איכותיים ולרכוש לעצמכם כלי נגינה מקצועי ואיכותי ללא פשרות. 

מה אפשר למצוא בחנויות מוזיקה בירושלים?

אם כן, כאמור, כל חנות מוזיקה בירושלים מציעה מגוון אחר של כלי נגינה, ליווי ותמיכה. יש חנויות מוזיקה בירושלים שתמצאו בהן מגוון מצומצם של כלי נגינה ושירות יוצא דופן, ויש חנויות מוזיקה בירושלים המשתרעות על פני שטח גדול ומציעות מבחר מגוון באיכויות, במותגים ובמחירים של כלי נגינה. כל חנות מוזיקה בירושלים שהיא וותיקה, מקצועית וגדולה מחזיקה גם אתר אינטרנט מעודכן ובו תוכלו למצוא מידע אודות כלי הנגינה והמוצרים הנוספים שאפשר לרכוש בה. אנחנו ממליצים לבחון את אתר האינטרנט של חנות המוזיקה שבחרתם, להתקשר טלפונית אל החנות ולבחור את חנות המוזיקה בירושלים המתמחה במכירת כלי נגינה מהסוג שאתם צריכים ובמגוון של איכויות ומחירים שיאפשר לכם לבחור היטב. 

כדי להקל עליכם ערכנו סיור קצר ברחבי הארץ והבאנו לכם את המלצותינו. נתחיל עם 'כלי זמר' חנות כלי נגינה מהוותיקים בארץ, סניפיה פרוסים במקומות שונים ברחבי הארץ. 'כלי זמר' מוכרים כלים איכותיים במחירים הוגנים. חנות נוספת מהוותיקות בארץ היא 'מיוזיק סנטר' מפעילה רשת חנויות. מייבאת ומשווקת כלי נגינה איכותיים מכל הסוגים.

כלי זמר – חנות מוזיקה בירושלים הפעילה מאז שנת 1967

אחת מחנויות המוזיקה הוותיקות בישראל היא חנות כלי זמר, שמנהלת כיום 25 סניפים של חנויות מוזיקה, חלקן בבעלות הרשת וחלקן בזכיינות. אחד מסניפי חנות המוזיקה הוותיקה מתנהל בירושלים, ברחוב פייר קניג 20 בשכונת תלפיות. 

חנות המוזיקה כלי זמר מייצגת ומציעה כלי נגינה של מעל 80 מותגים שידועים באיכותם המייצרים מגוון נרחב של כלי נגינה שונים. בחנות כלי זמר בירושלים תוכלו למצוא גיטרות קלאסיות חשמליות ואקוסטיות, פסנתרים אורגנים וכלי קלידים נוספים, תופים ומערכות כלי הקשה מקצועיות, מגוון נרחב של כלי נשיפה כמו חצוצרות, חלילים וחליליות, מפוחיות ועוד, כלי קשת כמו כינורות ואחרים, ואביזרים שמתאימים לאולפני מוזיקה, ציוד סאונד והגברה. 

חנות מוזיקה "אפקט" בירושלים

חנות ייחודית לא קטנה בירושלים המציעה מוזיקה וכלי נגינה היא חנות בשם "אפקט", שאפשר למצוא ברחוב יפו 97, במרכז כלל בעיר. בחנות המוזיקה בירושלים "אפקט" תוכלו למצוא כלי נגינה כמו גיטרות מסוגים שונים, פסנתרים ואורגנים, ותופים חשמליים. עוד, חנות המוזיקה מציעה גם ציוד הקלטה כמו מיקרופונים מוניטורים ואביזרים לאולפני הקלטות, מערכות וציוד הגברה. חנות המוזיקה מתנהלת בירושלים ב – 37 השנים האחרונות, ומציעה שירות מקצועי וליווי אישי ועתיר ניסיון בבחירת כלי נגינה. חשוב לשים לב שמבחינת מבחר כלי הנגינה המוצעים בחנות מוזיקה זו בירושלים – לא תמצאו כאן את כל הסוגים והמותגים של כלים מוזיקליים שונים. אם אתם מבקשים חנות מוזיקה בירושלים המציעה מגוון של כלי נשיפה למשל, ייתכן שזו לא תהיה החנות שתיתן את המענה הטוב ביותר לצרכים שלכם. 

פעימות – חנות מוזיקה בירושלים המתמחה בתופים וכלי הקשה

עוד חנות מוזיקה בוטיקית בירושלים ששווה להכיר היא חנות "פעימות", חנות מוזיקה המתמחה בתופים וכלי הקשה ומספקת מעבר לעלי נגינה גם שירותים נוספים כמו שיעורי תיפוף. מבחינת מגוון כלי הנגינה שתוכלו למצוא בחנות מוזיקה זו בירושלים נזכיר כמובן מבחר מכובד של תופים וכלי הקשה, כולל תופים ממותגים שידועים באיכותם; מגוון יוצא דופן של כלי הקשה נוספים כמו קחונים, דרבוקות, גונגים, ועוד ועוד; שיעורי תיפוף בתופים ובכלי הקשה, ואפילו חדרי חזרות והדרכות מאובזרים. 

חנות פעימות היא חנות מוזיקה ותיקה בירושלים שאפשר למצוא בכתובת: בן יהודה 34, מגדל העיר, ירושלים.

חלילית

רשת 'חלילית' היא חברה שמוכרת מוזיקה זה למעלה מ-70 שנה (משנת 1941), ומעניקה שירות ותמיכה מעולים ללקוחותיה. גדולי האמנים המוזיקליים נוהגים לרכוש את כלי הנגינה שלהם אצל חלילית. קהל היעד של החברה הוא הן מוסדות וותיקים שמלמדות נגינה והן בתי ספר לנגינה המתחילים כעת את דרכם בתחום. למרות הוותק שלה והשנים הרבות שהיא נמצאת בשוק היא מתעדכנת באופן תדיר במיטב הפיתוחים והטכנולוגיות בתחום המוזיקה.

הם מוכרים ציוד חדשני של מיטב החברות, וכלי נגינה אלקטרוניים עדכניים. ל'חלילית' יש גם מחלקה לייעוץ הגברה מקצועי ולהשכרת ציוד להופעות ענק ברחבי הארץ, וכן מחלקת גיטרות הכוללת את מותגי האפקטים הטובים ביותר בעולם. מחלקת התופים של החברה מכילה שלל תופים ומצילות, וגם תופים אלקטרוניים מתקדמים. ב'חלילית' ניתן למצוא גם כלי הקשה, פסנתרי כנף ועוד מבחר ענק של כלי נגינה.

מרום כפר סבא

חנות מוזיקה מהוותיקות בעיר ובכלל באזור השרון. החנות מציעה מגוון רחב של כלי נגינה, בין אם מדובר בגיטרות (חשמליות ואקוסטיות), מקלדות, תופים וכלי הקשה, מפוחיות, כלי נשיפה, ועוד שורה ארוכה של כלי נגינה, חומרים וציוד לאולפנים, וחדרי חזרות, מחברות וספרי תווים, ועוד שורה ארוכה של פריטים חיוניים עבור כל חובב מוזיקה המעוניין ללמוד ולנגן בעצמו.

שכטר מוזיקה

חנות כלי נגינה ותיקה ברחוב בן יהודה בתל אביב. החנות מציעה ללקוחות שלה כל מה שהם צריכים בשביל לנגן, בין אם זה בבית, באולפן, בהופעות ובכל מקום אחר.

בחנות אפשר למצוא קטלוג עשיר של כלי נגינה, חוברות וספרי תווים, מערכות ציוד לאולפן והפקה, מערכות ציוד לתקליטנים, מערכות מולטימדיה ועוד. החנות משרתת אמנים, נגנים, תקליטנים, מפיקים ועוד.

קול המוזיקה בחיפה

חנות קול המוזיקה בחיפה, נחשבת לחנות מובילה בתחום של כלי נגינה ובכל מה שקשור לציוד אולפנים, ציוד לתקליטנים, ציוד הגברה ועוד. החנות נחשבת למוסד בעיר והיא משרתת מוזיקאים לא רק מחיפה אלא מכל אזור הצפון.

בחנות גם אפשר למצוא הרבה מאוד כלים ופריטים שיכולים לעזור לכל מי שרוצה ללמוד לנגן וכן לפרסם הופעות ואירועים בהם הוא מופיע ומנגן.

באופן כללי מה ניתן לרכוש בחנויות מוזיקה

בחנויות מוזיקה ניתן לרכוש את המוצרים הבאים (לפי א"ב): אביזרי נגינה, אוזניות אולפן, אוזניות דיג'יי, אורגנים, אפקטים לגיטרה, בידוריות, גיטרות אקוסטיות, גיטרות חשמליות, גיטרות קלאסיות, דיפיוזרים, חליליות, חלילים, חלילי צד, כלי הקשה, כלי מיתרים, כלי נשיפה, כלי פריטה, כלי קשת, כרטיסי קול, לוכדי בס, מגברי גיטרה, מגברים, מוניטורים אולפניים, מיקרופונים לאולפנים, מקלדות ליווי, מקלדות שליטה, נרתיקים לכלי נגינה, סינטיסייזרים, סמפלרים, ספרי וחוברות תווים, סקסופונים, פדלים לגיטרה, ציוד הגברה ותאורה, ציוד לאולפנים, ציוד לדיג'יי, קלרינטים, תופים, תופים אלקטרוניים, תופים אקוסטיים, תופים דיגיטליים, תוכנות לאולפנים, תיקונים וחלקי חילוף מקוריים לכלי נגינה ועוד ועוד.

המקצועיות והיתרונות של חנויות המוזיקה

חנויות המוזיקה משווקות ולעתים גם מייבאות בעצמם כלי נגינה מהמותגים הטובים בעולם, ברוב המקרים המוכרים הם מוזיקאים מוכרים בפני עצמם בתחום. בחנויות המוזיקה תמצאו מגוון רחב של מוצרים, ותוכלו להשוות מחירים ולקבל מידע אמין של אנשי מקצוע. חנות מוזיקה טובה היא חנות שמעניקה שירותי ייעוץ ויחס אישי, חנות מוזיקה טובה היא חנות שלקוחותיה מצהירים כי הם ישמחו לשוב אליה. חנות מושלמת היא חנות שמפעילה במקביל גם מעבדת תיקונים לכלי נגינה.

היום מעבדת תיקונים לכלי נגינה צריכה גם ידע בתוכנה. טיפ הסיום: העדיפו לרכוש בחנות מוכרת הנותנת אחריות וגם מפעילה מעבדת תיקונים, כי מעבדות כלי נגינה לא דומות למעבדות סלולר שאפשר למצוא בכל פינת רחוב.

שלושה טיפים מרכזיים לבחירת חנות מוזיקה בירושלים

לקוחות מחפשים חנויות מוזיקה בירושלים בדרך כלל על מנת לרכוש או לשדרג את כלי הנגינה שלהם. יש הבדל גדול בצרכים, בין לקוחות עתירי ניסיון שהם נגנים וותיקים המופיעים בהופעות בירושלים לבין הצרכים של לקוחות שהם נגנים חדשים שזה רק התחילו ללמוד נגינה על כלי מוזיקלי מסוים. כך או כך, חשוב שתבחרו חנות מוזיקה בירושלים שמתמחה במכירה, אחזקה, ליווי והדרכות בכלי הנגינה שבחרתם, למשל: 

מגוון – אם אתם מחפשים לרכוש גיטרה חשמלית, כמעט כל חנות מוזיקה בירושלים תשמח להציע לכם מגוון לא רע של גיטרות חשמליות. אבל אם אתם מחפשים כלי נגינה פחות פופולארי כמו מנדולינה, סקסופון או דג'מבה (כלי הקשה) – כדאי לבחור חנויות מוזיקה שביררתם מבעוד מועד ואתם יודעים שהן מציעות מגוון מכלי הנגינה שאתם מחפשים ומוכרנים שידעו ללוות אתכם בתהליך הרכישה. 

מחירים – מחירי כלי הנגינה בחנויות המוזיקה בירושלים הם מגוונים אולם אם אתם מתכננים לנגן למשך שנים רבות, כדאי לקחת בחשבון שחנויות מוזיקה בירושלים מציעות כלי נגינה שונים מאותו הסוג במחירים שונים, כאשר הם מציעים חוויית נגינה וסאונד באיכויות שונות. כאשר אתם מחפשים כלי נגינה ליותר מאשר רק ששת החודשים הראשונים של לימוד המוזיקה שלכם, כדאי לדעת שלעיתים השקעה בכלי נגינה יקר יותר תספק הנאה רבה יותר מאיכות הנגינה ולעיתים גם תהליך לימוד קל יותר.

הדרכה – חפשו חנות מוזיקה בירושלים שתדע להדריך אתכם, במידה שאתם צריכים הדרכה כזו, בתהליך הרכישה כך שתבחרו את הכלי המוזיקלי המתאים לכם ביותר. קחו בחשבון בעת הרכישה גם אחריות ושירותים נוספים, למשל, אם תצטרכו להחליף מיתרים בגיטרה או בכלי מיתר (בכל כלי מיתר יש להחליף מיתרים מידי פעם מכיוון שמיתרים נשחקים ואפילו נקרעים), כיוון הכלי וכדומה.