אולפני סאונד הטובים ביותר בירושלים ותל אביב

אולפן ההקלטות הוא התנור שבו צורפים את היצירה המוזיקלית, לא פלא שהאולפן מקבל מקום של כבוד בעולם המוזיקה, בעיקר האולפנים המקצועיים שביניהם. ומשכך, לא פלא שאולפני טריטון הפכו לאחד מסמליה המובהקים של המוזיקה הישראלית. התמורות הטכנולוגיות ששינו את פני הגלובוס חדרו אט אט לחדרי ההקלטות והיום אין כמעט אולפן הקלטה מקצועי שאין בו מערכת אקולייזרים ומערכות הקלטה משוכללות. להלן כמה מהאולפנים המקצועיים בירושלים ובתל אביב.

אולפני סאונד מקצועיים בתל אביב

הקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה הוא אחד מאולפני הסאונד המוכרים והוותיקים בתל אביב. הקונסרבטוריון מציע אולפני סאונד ברמה גבוהה עם אקוסטיקה ייחודית, חדר בקרה משוכלל וצוות בעל ניסיון של יותר משני עשורים. האולפן מארח את כל סגנונות המוזיקה ממוזיקת רוק ועד היפ הופ. בין הזמרים המפורסמים המשתמשים באולפן ההקלטות של הקונסרבטוריון הישראלי ניתן למצוא את אביתר בנאי, רמי קליינשטיין ועוד רבים.

גם מפיקי הסרטים הגדולים בארץ הפיקו כאן את השירים לסרט. האולם הראשי של האולפן יכול לארח עד 50 נגנים ולצדו שוכן אולם אודיטוריום מפואר המאפשר להפיק קונצרט חי בתנאי אולפן. עד כאן על הקונסרבטוריון. על אולפני פלוטו בתל אביב שמעתם? אולפני פלוטו מכילים תשעה אולפנים העומדים מוכנים לכל אחד משלבי ההפקה של מוזיקה – פרה פרודקשן, עריכות מוזיקליות, מאסטרינג ועוד. הם מצוידים בציוד טכנולוגי מתקדם ביותר וגם מלמדים מוזיקה בין כותלי האולפן.

אולפני סאונד משוכללים בירושלים

אולפן ההקלטות JMC בשכונת משכנות שאננים (כמה מתאים השם לאולפני סאונד…) שוכן במרכז למוזיקה של ירושלים. במרכז מקליטים טובי האמנים מהארץ ומהעולם את יצירותיהם המשובחות כבר למעלה מ-4 עשורים, המבנה מכיל שני חדרי אולפן משוכללים וחלל אקוסטי משובח. באולפן ההקלטות ניתן להקליט ולצלם הרכבים של יותר מ-70 נגנים שמקבלים תמיכה טכנית מהטכנאים המקצועיים ביותר. הציוד של האולפן הוא חדיש ביותר, וכולל שני פסנתרי כנף, צ'מבלו, מיקרופונים איכותיים, 5 מצלמות רובוטיות מתקדמות ביותר ומערכת תאורה משוכללת.

ניתן לצלם קליפים, הופעות ועוד. אם תרצו לשדר הופעה, הרצאה וכדומה ביוטיוב או באחת מהרשתות החברתיות כאן המקום המתאים לכך. JMC מאפר להקליט את כל סוגי ההקלטות – ג'אז, רוק ועוד. האולפן מציע ללקוחותיו שירותי עריכת סאונד מסטרינג ומיקסים, וכן הפקות סינגלים ושידורים חיים בכל וריאציה שרק תרצו – מקהלות, חבורות זמר, סולנים, להקות והרכבים.

אולפנים מקצועיים נוספים: אולפני ש.ב.ע. מוזיקה בירושלים הוא גם בין האולפנים הטובים בארץ, האולפן מארח אומנים מהשורה הראשונה של תעשיית המוזיקה בארץ. במקביל הם גם מאפשרים לאלו שאינם בעלי ניסיון מוזיקלי לבוא להקליט את יצירותיהם. אולפן הקלטות אחרון להיום הוא האולפן המקצועי 'לנגן בכיף' בבניין מרכז כלל בירושלים, מאפשר לשכור חדר הקלטות בכל שעה ביום ובערב. לפני שתבחרו אולפן מומלץ לכם לקרוא על מה כדאי שתדעו לפני שאתם בוחרים אולפן הקלטות. וטיפ לסיום – הגיעו לאולפן מוכנים ותכננו את זמני השהות באולפן שיהיו כמה שיותר קצרים כי באולפן משלמים לפי שעה…