אולפן הקלטות בירושלים

מה כדאי שתדעו לפני שאתם בוחרים

אם שמענו טוב, אתם מחפשים אולפן הקלטות בירושלים עם ציוד איכותי ומקצועי וגם צוות איכותי שמבין במוזיקה? אצלנו תמצאו את מבוקשכם! אנו מפעילים אולפן הקלטות בירושלים וגם מספקים שירותי הגברה וסאונד. באולפן שלנו תוכלו לבצע הקלטות איכותיות וברורות לכל מטרה, לבת מצווה, חתונה או אפילו להפתעת יומולדת של בת הדודה. אם אתם מחפשים אולפן איכותי שגם משרה אווירה נינוחה וגם נותן השראה – זה אנחנו! ב

אולפן המקצועי שלנו תבטאו את הכישרון שלכם ב-100% והתוצאות יהיו בהתאם. אנו מתמחים בהקלטות כל סוגי הז'אנר – דאנס, האוס, רוק, טריפ הופ, מוזיקה קלאסית, מוזיקה אלקטרונית ועוד. אולפן מרווח הבנוי עם אקוסטיקה טובה יתאים לכם לכל צורך, גם להקלטה עם מקהלה והרכב של נגנים וגם להקלטת יחיד. 

מה משפיע על איכות ההקלטה

עם זאת, הקובעים העיקריים של איכות ההקלטות הם איכות הציוד והטכנאי שמלווה אתכם. אצלנו תקבלו ליווי של טכנאי סאונד מומחה, גם מקצועי וגם בעל יחס אישי וחם. התחושה והנינוחות באולפן גם היא משפיעה על איכות התוצר שייצא מתחת ידכם. אם אכן התוצר הסופי חשוב לכם אל תתפתו ללכת לאולפנים ביתיים או חובבניים פחות מקצועיים. אצלנו תוכלו ליצור מוזיקת קריוקי (פלייבק) איכותית, עם צלילים נקיים והקלטה חדה, ברורה ונעימה לאוזן.

איך להתכונן לפני…

עדיף שתעדכנו אותנו מה בדיוק אתם מתכוונים להקליט, כך גם נוכל לתת לכם את הייעוץ המתאים כבר בשיחת הטלפון. תכננו מראש בדיוק איך להגיע לאולפן הקלטות בירושלים, במידת הצורך נוכל לכוון אתכם בטלפון.

כעת ניגש לעצם ההקלטות

איזה מרגש… לאחר שהשוויתם מחירים ואתם כבר סגורים על האולפן שיזכה לארח אתכם, הגיע הזמן להתכונן לדבר האמתי. החליטו מראש מה בדיוק אתם רוצים להקליט, אם יש קריינות (כמה מילות ברכה לכלת בת המצווה וכדומה) שיהיה ברור מראש מי מקריין ומה, מי שר ומתי, איזה שירים. סכמו ביניכם איזה ציוד אתם מביאים מהבית, כלי נגינה ועוד. היאזרו בהרבה סבלנות ועדיף שתדעו מראש כמה זמן אורכת ההקלטה, בעיקר אם יש ביניכם ילדים קטנים שעלולים לאבד את הסבלנות ולהרוס את החגיגה.

למה דווקא הקלטה אישית תכל'ס, אם אתם רוצים הקלטה מקצועית ויוצאת דופן, אצלנו תצאו 'גדולים מהחיים'! בעזרת הקלטה אישית תוכלו להפתיע בענק גם את האדישים ביותר. הקלטה אישית היא רעיון מוצלח למתנת יום הולדת לאח, לאחות או לדוד, או מתנת יום נישואין להורים. ומי יודע אולי זה גם יהיה שיר הבכורה בקריירה שלכם… הקלטה אישית היא מתנה מושלמת לכל אירוע. כדי להעצים את ההפתעה, שמרו בסוד את ההקלטה מחתן האירוע עד לאירוע עצמו. מעט לפני ההשמעה ספרו לו ושתפו אותו בהפתעה וליתר ביטחון בקשו את רשותו כדי שאכן ירגיש חתן…